glittra20

Alla inlägg under februari 2014

Av glittra20 - 20 februari 2014 18:05

LADDA ALLDRIG NER TALKING ANGELA



VILL NI VETA VAFÖR TITTA BILDERNA




HÄR NERE!!         

Av glittra20 - 19 februari 2014 18:49

Hej vet att det skulle komma upp ett inlägg idag det gör ju det men ett ganska kort  har inte gjort så mycket idag förutom att varit med min vän suddan här är hennes blogg --->www.suddan.bloggplatsen.se kolla gärna in den  hon skulle säkert bli jätte glad då ses sen:)

Av glittra20 - 18 februari 2014 19:12

Hej tror det här kommer bli ett litet kort inlägg idag. Jag har inte gjort så mycket idag det har varit en ganska lugn dag faktist kommer ett inlägg imorgon håll utkik efter det ses imorgon  

Av glittra20 - 17 februari 2014 19:40

Hej bara ett kort inlägg här är något nytt som jag kommer börja göra här på bloggen ni har säkert sätt det här förut på någon annan blogg man iallafall här kommer veckans msp outfit  

Vem vill inte ha en söt och cool look? tog den här för att tycker den var fin:)  

Av glittra20 - 17 februari 2014 18:52

  Hej:) det går faktist ganska bra att göra längre inlägg och sånt var tycligen 5 stycken mer som hade kollat in bloggen vilket är ganska roligt brukar oftast ha 3-4 vet att det är lite kan bero på att jag har varit ganska inaktiv den senaste tiden derför hade det inte kommit några inlägg sen ungefär förra året men som sagt skulle jag ju bättra mig och det har börjat gå bättre känner att det är roligare när fler tittar på vad man har skrivit annars är det ju inte roligt att skriva en sak som ingen läser/tittar på men somsagt går det jätte bra för mig på bloggen lite mer läsare och sånt kommer blogga minst 1 gång var annan dag:) för man vill ju att folk ska läsa vad man har skrivit jag ser ochså att jag blivit bättre på att skriva längre inlägg vilket är ganska roligt för mig det var bara det jag ville skriva ses i nästa inlägg tror det kommer imorgon man iallafall ses i nästa inlägg// glittra20

Av glittra20 - 17 februari 2014 15:26

Hej som ni kanske har sätt har jag en ny header jag måste tacka news up! det var hon som gjorde den år mig det är en av dom finaste jag sätt! tycker den vart super fin en riktigt snäll tjej bild på news up!   Puss och kram skum banan:)

Av glittra20 - 16 februari 2014 20:08

Hej det var ganska längesen jag bloggade  Har inte haft så mycket tid till det just nu! men ska försöka bättra mig  Ochså ska jag försöka göra lite längre inlägg har märkt att dom blir kortare och kortare  . Ställ gärna frågor till mig:) ska försöka svara på dom då så Ja:3 hade nyss fått 2 nya frågor det var ju roligt det är ganska roligt att svara på frågorna som ni ställer även om jag inte får så många frågor  Det här var det inlägget puss och kram skumbanan ses i nästa inlägg:3  

Presentation


Hej nu har jag äntligen skapat min blogg, jag kommer att blogga om Moviestar.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad är ditt drömjobb?
 Jobba på MovieStarPlanet.
 Rädda Världen.
 Va en super modell.
 Va en rockstjärna.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards